Každý den nové trendy a inspirace pro Ženy.

Nejezděte se stěrači, které zanechávají šmouhy – vyměňte je za nové

Post date:

Author:

Category:

Stěrače – základní vybavení auta, které mnohdy až zanedbáváme. Neuvědomujeme si, že mimo pásů, i stěrače mají velký vliv pro naši bezpečnost. Jen si představte – jedete po dálnici poměrně vysokou rychlostí a najednou vás zastihne sněhová vánice nebo silný déšť. Zapnete tedy stěrače a náhle zjistíte, že jste je vlastně nevyměnili a teď nestírají tak, jak mají. Jak poznat, že je čas na jejich výměnu? 

Staré pryč

První znak špatné funkce je ten, že nestírají tak, jak stíraly dříve. A to jak při dešti, tak i tehdy, když chcete utřít například prach z oken. Na skle zůstanou šmouhy, kapky, nesetřou celou svou plochu, nebo naopak zvláště skřípou, poskakují a tak dále. Špatnou funkci tedy bezpochyby poznáte. Proto byste neměli čekat a při výše zmíněných příznacích je okamžitě vyměnit. V dnešní moderní době není ani potřeba, abyste hledali kamenné prodejny a tam stěrače koupili. Existují i spolehlivé eshopy s autodoplňky, které prodávají stěrače dle typu vašeho vozu. 

Nové stěrače

Co se týče výběru, nemusíte vždy sáhnout pouze po značkových stěračích. Že by byly obrovské rozdíly mezi značkovými a neznačkovými stěrači, se jednoznačně tvrdit nedá. Na druhou stranu, pokud koupíte značkové stěrače, vždy si budete jisti, že jste vybrali správně a přesně podle modelu vašeho auta. Ty neznačkové mohou být také jistě dobré, jen si u nich pohlídejte délku stěrače, abyste nekoupili kratší nebo delší. Také by vás měla na nekvalitní výrobek upozornit nepřiměřeně nízká cena. Někdy je jednoznačně jednodušší si doma sednout k internetu, najít si spolehlivého prodejce autodoplňků a vybrat si jednoduše a přesně. 

Vhodné také bude se o stěrače občas starat. Stačí vzít vlažnou vodu, do které nalijete jemný mycí prostředek a namočíte v tekutině jemný hadřík. S ním následně utřete gumičky u stěračů. Zbavíte je tak prachu a kamínků, které běžně poškozují nejen stěrače, ale i sklo. 

Mohlo by Vás zajímat

- Reklama -PR článek